❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 3 septembrie 2016

Fluturi vom fi în fiecare zi în care iubim / iar aripile cresc până și celor în baston


Stând, fur din timp
și nu e corect / iși ia singur partea
eu, vă urmez orice-ar fi
pe tine...meriți-să-fii-fericit.... și drumul cel drept

Stau doar și te-aștept...nu fac nimic,
doar mă gândesc / să nu cumva să te atingă
bruma toamnei
ca pe-al pădurii tânguit foșnet

Dacă nu vii...vraja împreună s-o țesem
te port în inimă / si-atât
îți sunt fidelă iubire / sunt cu tine în gând
dar aripile stau închise

Cuprinde și tu...tot dorul meu
să vezi / că eu nu mint
că mă și mir...
cum pot aduna anotimp cu anotimp

󾬏Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ═