❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 21 septembrie 2016

Efemeră iubire reală



Mă aștepți în ploaie...
dragul meu îndrăgostit,
ce umbrelă rebelă-i sufletu-mi
dacă nici azi nu te simți adăpostit?

Aș urca
până la soare în cer
 să mă-mpltesc cu propria-mi lumină în raza-i aurie
 și printre nori să strălucesc...să adun înaltul
bucuria zorilor date, să alung singurătate
 iar coborâtă apoi la tine
 pumnul meu de iubire, îndurerat ca nu mă ai
 să pot, zâmbet fremătând să-ți dăruiesc
fericit să fii când îți vorbesc!

Aș lua
chiar din înalturi aripi
si ochi deschişi  ce visează,
prin cuvinte tandre şi şoapte,
un ''mai bine'' îşi imaginează.

Aș fugi acolo sus... printre astre,
m-aș piti sub un colţ de cer
să pot face real
visul nostru... devenit efemer.
                        💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: