❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 18 septembrie 2016

Destinul face cărțile, dar noi le împărțim!





     
                  ...Mă vedeți
dar nu cum sunt, nu cum mi-aș dori
și-aș vrea să spun...să crezi că asta simt...
fiind doar în vitrină, un obiect expus,
devin invizilbilă pentru toți ochii

Când un om ce poate și vrea să ajute
pe cel încarcerat de 2 roți...
și-și pune nu doar trupu-n ploaie, ci și sufletul
el, devine exemplu pentru toți

Fiind însă ținut deoparte...
umbrela lui n-are folos
și nici arderea mea în artă. aici, în spatele sticlei
de unde,
ca să ajung la ocrotitorul meu...
ar trebui să merg pe jos.

Cum plouă veșnic pe aici
și ruginesc și eu
scriu despre un fericit apus,
ce sper să-l vedem senin amândoi

Tu, suflet blând...să-mi fii aproape
să fii lăsat
pentru că, indiferent de intemperii
viața să iubim ne-a lăsat.

Și încarcerat există suflet
și nu vreau să-l sting
arde în iubirea pentru tine,
înaintând vremelnic...ca să putem fi 
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

                           ♡* '★❥♡♡❥★❥♡`★.¸¸¸. •♡°

Niciun comentariu: