❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 20 septembrie 2016

Deseori spun că sunt bine...chiar dacă inima plânge în mine!


 Plânge inima în mine
 Și sunt tot mai trist
 Deși nu recunosc
 Eu sufăr,tot mai mult.
 De spun că sunt bine
 Spun să nu arat
 Că inima mă doare
 Și plâng neîncetat.
 De aceea vreau iubito!
 Să vii în viața mea
 Să îmi alungi durerea
 Ce este în inima mea.
 Eu nu m-ai pot așa
 Singur să trăiesc,
 Te vreau lângă mine
 Să pot să te iubesc!
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: