❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 30 septembrie 2016

Dacă iubim, iubim necondiționat



Inel nu ți-am dăruit, nu că nu meriți...sau nu te-aș iubi
de fapt eu nu ți-am dăruit nimic înafară de clipe de conveniență și un suflet minuscul de mic!

Și totuși ții la mine , nici tu nu poți să renunți
te leg de mine
și mă autodenunț...
c-am pus vrajă în visul
când m-am văzut lângă tine zburând.

Dacă iubim, iubim neondiționat ....nu facem nici un păcat

Dacă ne indrăgostim, ne îndrăgostim ca nebunii...de ne invidiază-n frumusețe și păunii

Dacă ținem la cineva, o facem cu tot sufletul...iar eu te-am înlănțuit cu el deja, cu totul

Să ne intâlnim, ne place
la masa zorilor...
să luăm cu noi din pufoșenia norilor,
iar la sărutul de cafea
de pe buze sa-mi iei bezea

Cu toată privirea apelor
abia aștept să ..., întâlnesc
liniștea de toamnă a pădurilor
și zbaterea de aripi,  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ   lângă tine să-mi liniștesc
 
                   Mai știi- Fluturii tind spre înalt ->>
http://sufletlangasuflet.blogspot.ro/2016/03/si-fluturii-ting-spre-inalt.html
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: