❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 29 septembrie 2016

Ce va fi mâine ...nici nu vreau să stiu! de plouă de e soare...numai drumul să nu rămână pustiu

Ieri, doi oameni
și-au întlânit visele / pe-o cale plină cu dor
și vorbind cu ele / strigându-le ce vor,
că se vor...
astăzi au ajuns să tacă / ascunzânzându-se,
să nu-si recunoască spusele.

Ieri, doi oameni
îndrăzneau să spere / la împreună roz viitor
iubindu-se din vedere / suspinând din amor
că se vor...
dar astăzi / speranța piere
înghițită în al lacrimilor izvor.

Cum să te opresc 
adevărul să-mi spui,
când buzele mi-s pecetluite
de tăcere demult?

Cum îmi ceri 
eu să nu plec din noi,
când numai unul luptă
să vorbească despre amândoi?

Ieri era  codrul verde / poate va mai fi...dar nu pentru frunzele ce se scutură / și nici pentru visele ce nu le vom mai împlini!
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: