❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 16 septembrie 2016

Ca să existe sentimente...hai, să le lăsăm să crească!


În inima ta / am zis odată că am să înfloresc
de mă primești / mai mult ca orice floare
abastrul celului să-ți dăruiesc / jur să sclipesc ...

În inima ta / în loc stă orice stea
din alunecarea universului in clipe / ce-mi taie respirația
fiecare privire, cuvânt, îndemn al tău / măngâind petala să crescă

În inima ta / e locuința mea
și luni și marți / iau al tic-tacului ceas
să-l pun să stea cu tine / miercuri, joi, vineri...
și sâmbătă să te iubescă / pentru duminica ce să ne unească...ne-a rămas

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: