❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 29 septembrie 2016

Am plecat să te caut.


 Te rog oprestete la mine
 Te rog eu nu pleca
 Că te iubesc și țin la tine
 Pe tine draga mea.
 Și vreau să-mi fii alături
 Atunci când îmi este greu
 Să mă iubești,să te iubesc
 Mereu și tot mereu.
 Indiferent.prin ce vom trece
 Să fim nedespărțiți
 Că e bine sau rău
 Să fim mereu uniți.
 Să ne jurăm unul la altu
 În fața Domnului
 Că te iubesc,mă vei iubi
 La bine chiar și greu.
  ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: