❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 18 septembrie 2016

Ai da o fugă acolo unde inima vrea să te ducă...



Vreau cu tine, îmi doresc
Să împart tot  destinul
Căci eu sincer, te iubesc,
Tu îmi alungi veninul
Veninul ce mă apasă
Făcut din tristețe,
Că încă nu te-am alături
Până la bătrânețe.
Să te iubesc, să mă iubești
Mereu și neâncetat
Tu, ești pentru mine
Îngeru drag...
Să nu mă despart de tine
Vreau doar să te iubesc
Tu, să fii a mea soție
Pe veci îmi doresc!

Niciun comentariu: