❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 4 august 2016

Teamă am în suflet. Nu vreau să te pierd Te iubesc!


Teamă am mereu în suflet
 Ca eu să nu te pierd
 Ești singura persoană
 La care țin și o iubesc!
 Nu vreau să se întâmple
 Cumva așa ceva
 Viața mea fără tine
 Nu va exista.
 Eu te iubesc enorm
 Pe tine draga mea
 De aceea mână îți cer
 Să fii soția mea.
 În genuchi îți cad
 Chiar în văzul lumi
 Căci te iubesc pe tine
 Și te iubesc pe bune.
 Nu mint și nu glumesc
 Și nici nu voi glumi
 Al tău eu vreau să fiu
 Și tu a mea să fii.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ =