❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 5 august 2016

Ceva...(Samthing about you)


Ai tu ceva aparate, ceva...ceva / ce nici nu știu ce nume poartă / ceva ...ceva / din cap, până-n picioare / ceva...care fiori în sufletu-mi deșteaptă...



În brațe-mi să te știu aș vrea
să-ți simt sărutul de catifea,
viața
și tandră cum simți iubirea

Se naște-n zare chemarea
care îndeamnă drumul sa se-ndrepte
din apusuri căre zorii
din a indragostiților priviri secrete

Și eu ascult timpul
te vrea,
tu...ai ceva ce-mi spune
să nu te las să pleci!


💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══