❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 13 august 2016

Să găsești un om bun într-o lume atât de parșivă ...e o raritate!

Îngheț doar lacrima-n privire / sunt fotografie perfectă / a clipei victorioase / ...așa inerentă!

Şi dacă tu nu mă poţi privi...
Eu visez cu ochii larg deschişi,
Poate că târziu când şi tu îţi vei dori,
Voi rămâne să îţi fiu şi ţie... un vis...

Acum că te știu...
lumea mea cea neagră a căpătat culoare,
în viaţă mea secată au apărut izvoare,
copaci au înflorit, cântă iar păsărele,
cerul s-a înseninat, este iar plin de stele.

Dulce clipă, dulce clipă, ce atâta mă uimești,
în întuneric să nu mă părăsești
nepuntincioasa, visele dispărând aș privi,
nădejdea, fericirea din viaţă mea pierind.

Pentru că mă știi dintr-o mie de femei
și nu mă atașez pe interes,
să știi că petalele din urma pașilor tăi
sunt acum lacrimi dint-un sfărâmat univers

Tu, steluța mea...ceru-mi luminezi
vino te rog noaptea să-mi veghezi
am să știu că tu ești, după privire
căci numai tu știi lumină să-mi dăruiești
Vezi în mine? Vezi ce simt?
te las să privești și-n colțu-mi cel mai adânc,
atunci știi că aici nici o stea,
nu apare pe cerul pustiu! 󾬏Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ