❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 7 august 2016

Puterea iubirii unui om stă în rănile ignorate ca să nu sufere și cei dragi



Nu pot să mai accept să te sacrifici
e prea mult chinul de a iubi singură
 tu dincolo de ecranul de sticlă
și mă distuge cât suferi și tu...

Nu cred că am să mai intru nici pe blog nici pe facebook,
așa că îți dăruiesc ce am scris până acum....oricum,
sunt versuri dedicate ție, rând cu rând /deși,
nu mă crede nimeni până acum!

Te iubesc mult...tot mai mult!

E încă vară? nu știu / e gol și pustiu  în mine...și mi-e frig / atât de frig mi-e...tremur și plăng / dar nu mai pot vorbi cu  tine...fără lângă mine să te aduc / este aproape toamna, și nu mai e nimic între noi ca la-nceput. Este doar vântul pustiitor...ceea ce mă doare și mai mult!

 Eu te iubesc enorm...mor fără tine...sufăr cumplit, dar măcar știu că suferința-mi are nume și motiv!

Ești dincolo de ecran,
nu te ating...dar în tine simt
mult drag...și-ncerc la rându-mi 
pe taste să-l împart.

Ne atașăm de-un 'Te iubesc!'
și e firesc
cât timp îl gândesc,
real să-l și dăruiesc...cum știu că vrei să mi-l dăruiești și tu!

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══