❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 2 august 2016

Odată am ținut dragostea în palmă...uite-i liniile...


 De ce tu inimă,
nu m-ai lăsat nici să mă apar..
nici să mă scuz.. nici să-ţi cer iertare,
 de ce nu vrei măcar să mă asculţi..?


Am plecat în zeci de direcţii...am încercat să te uit de sute de ori...
 am vrut să te smulg din pieptu-mi, dorul ce îl porți
 dar nu am reuşit...
aici e locul său... ar fi gol și pustiu fără el chiar şi-n sufletul meu.

Dacă nu mi-aş mai aminti chipul tău...
 dorul de-a te strânge în brațe
dar sigur gândul că poate niciodată...
 nu am să-ţi mai aud glasul..mă ucide lent

 Ai rămas inimă,
ai rămas toată a mea...prietenă...îndrumător în neant
oriunde aș merge, ești..
oriunde nu ne-am afla, el e mereu cu noi, îndeosebi atunci cînd bate ceasul tău

Dar ştiu că drumurile oricum duc spre un sfîrşit şi sper că acest sfîrşit de drum să fie unul fericit
                                                💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══