❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 13 august 2016

MEREU ÎMPREUNĂ


De vei veni, la mine
 Cu drag te voi aștepta
 Că dragă îmi e de tine
 Te vreau în viața mea.
 M-ai fermecat,iubitoo
 Cu chipul tău drăguț
 Eu îmi doresc în clipa asta
 Să pot să te sărut.
 Eu drumul nu ți-aș da
 Din ale mele brațe
 Căci sincer te doresc
 Vreau să te simt aproape.
 Te rog dacă citești
 O clipă nu mai sta
 Vino te rog la mine
 Să fii soția mea.
 A mea soție tu
 Și eu al tău soț.
 Alături noi doi
 Să trecem,peste tot.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ =