❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 26 august 2016

Mă mulțumesc să știu că mă iubești


Mă iau trandafirii,
cunună să-mi pună
din petalele lor...
și-atunci când sunt tristă
și sunt tristă fără tine,
să nu plâng...căci plânge roua lor.

Fața îmi  spăl cu norii
și  parcă mă alină
atingerea fină a lor
din ce în ce mai departe
te simt,
dar nu vreau să renunțam la iubire...căci ar durea îngrozitor

 AZI... ACUM mă doare rău,
 TU, destinul meu...nu poți fi al meu
se rupe în mine inima, că
te vrea aproape la greu.

Păcat...știu, mă iubești nespus,
nu-ți  pasă că ...sunt altfel...
şi peste toţi mă pui mai sus,
de parcă aș fi un țel.

Că viaţă mi te-a dăruit...
pentru pentr-un minut... pentru-o clipită ..
nu am cuvinte...mulțumesc
și-aș vrea timpul să nu se  disipe.

Ai suflet așa de frumos
și faci din fiecare ieri un vis de fericire ,
 şi din fiecare mâine o viziune a speranţei
și-o dorință de mai bine!

 AZI... ACUM mă doare rău,
 TU, destinul meu...nu poți fi al meu
se rupe în mine inima, că
te vrea aproape la greu.

Păcat...știu, mă iubești nespus,
nu-ți  pasă că ...sunt altfel...
şi peste toţi mă pui mai sus,
de parcă aș fi un țel.

Că viaţă mi te-a dăruit...
pentru pentr-un minut... pentru-o clipită ..
nu am cuvinte...mulțumesc
și-aș vrea timpul să nu se  disipe.

Ai suflet așa de frumos
și faci din fiecare ieri un vis de fericire ,
 şi din fiecare mâine o viziune a speranţei
și-o dorință de mai bine!
󾬏Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

                           ♡* '★❥♡♡❥★❥♡`★.¸¸¸. •♡°