❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 4 august 2016

Lucrurile bune se întmplă celor care cred în ele

Crede că ești...
să crezi, până în verbul a iubi
Crede că poți....
și nu va exista obsatcol  / să nu-l poți depăși.

Oglinda nu minte...o cred
și din safir lucirea-i îmi pun în ochi reverb
să-mi amintească-n noapte,
că încă pot să cred

Oricum femeia, sufletul și-l poartă
ca și un cufăr fermecat,
și-l descoperi frumos, daca-l deschizi
fără să ai cheie sau lacăt

Lucrurile bune se întâmplă
celor care cred în ele,
lăsând în urmă tristețea amară
și teama lacrimilor, ce zâmbetul ascunde.

Indiferent, de bine de rău...
iubesc și nu mă tem să spun
chiar dacă altfel scrie în destin că sunt...
tu frumoasă mă oglindești oricum.

În inima-mi mă port cu tine-n vals
și pot alături
 să îti fiu speranță
al aripilor zbor.

                    ***

Cum poate fi mai bine


decât primind binele

de la întreg universul

ce-l deschizi spre mine...m-aș lamenta


și n-aș lua-o zilnic cu credință de la capăt!


💕Iulian


                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══