❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 9 august 2016

Love forever


Atât de mult 
 Eu îmi doresc 
 Cu tine,eu să fiu 
 Să te știu 
 Eu lângă mine 
 În brațe să te țin. 
 Să-ți sărut buzele moi 
 Să nu mă dezlipesc 
 De tine draga mea 
 Căci sincer te iubesc! 
 Eu vreau să crezi 
 În tot ce-ți spun 
 Eu fără tine nu pot sta 
 Și plâng ca un nebun. 
 Nebun eu sânt după tine 
 Și sincer te iubesc! 
 Eu vreau că lucrul asta 
 Să ți-l dovedesc. 
 Alături eu de tine 
 În fiecare zi 
 Și îți promit,eu ție 
 Mereu te voi iubi. 
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ =