❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 8 august 2016

Iubind cauți să dăruiești totul persoanei iubite...


Iubim intens
și numai inimile noastre știu
cum bat, în pieptul celuilalt...
dar dincolo de a fi unite în simțire
atingeri numai în vise își împart!

Am speranța-n tine  / cât e marea și zarea / că-mi vei dărui destinul / și-mi vei urma chemarea.

Nu... nu tu eşti vinovat,
că eu cred atât , ca și tine
încet, precum a apărut sentimentul între noi,
ca pe cerul înalt licărind lumină

Te caut de-o viață / cât e marea și zarea / hăituindu-mi destinul / să-și strige chemarea

 Mulţumită sunt... că viaţă mi te-a dăruit...
pentru pentr-un minut... pentru-o clipită ...
singură nu mă simt
tu, destinul meu fiind

E cel mai cumplit coșmar / de neimaginat / să nu te mai iubesc ...când te iubesc / să nu îți vorbesc / cănd vorbessc și când lipsești!
Nu te părăsesc / nu te părăsesc! îți spun doar că nu câștig nimic ...in gol vorbind
                                                                           și nici tu fericit complet nu ești!

                                                        💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══