❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 19 august 2016

Îmi umbli prin gânduri, pășindu-mi prin suflet


Fac ordine în mine / bagajul de sentimente am început să cern / să arunc ce-i rău,vechi și nu-i 
boem ...căci nu persistă în eter.

Tin lângă mine ce-am chemat
un miracol...
din miezul unui basm
început cu ; 'vom fi doi odată'

de aceea lupt să fin un întreg
căci eu a ta sunt 
pe veci...

 E ușor să cer...am totul la îndemână,
tu val îmi ești mereu, revii și pleci
și vreau să te păstrez 
chiar de-i furtună...
chiar de aici e rece.
   
Din clipele mele 
de vânare de vânt,
ia și  oferă-le de spumă așezămănt
să știe până și pielea-mi
al tău cald sărut, semnătura revenirii
și veșnic cu mine legământ

   
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══