❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 20 august 2016

Cât suntem, scriu despre noi, tie îți vorbesc, pentru că...dragostea adevărată nu pleacă!


Eu nu te mai  schimb
pentru totdeauna mi-ești / și nu te dau  pe nimic...nu crede în povești /
căci nu e cuvânt / nu e rând, zi, oră / în care să nu-mi arăți că mă iubești.

Te-am cautat și chiar și acum te caut / la mine în suflet...ți-aud glasul / îți simt tandră chemerea ...și îți știu până și pasul

Să te sărut și  să te țin în brațe
nu în vis ci ca sotie,  ca-n prima zi când ne-am promis
multe rânduri să uitam,
și unul pe celălalt  să ne avem...
e deajuns să rămânem
                   tu și eu / căutători de iubire
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══