❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 25 august 2016

Chipul eu ți-l desenez


Îți desenez eu chipul tău  
   Chipul,tandru și drăgut  
   De care m-am indrăgostit  
   Și îmi place,enorm de mult.  
   Îmi plăci exact așa cum ești  
   Chipul ți-l voi desena
   Cu drag eu să-l privesc  
   Să îmi treacă de dorul tău.  
   Că eu singur nu mai pot  
   Nu mai pot trăi așa  
   Îmi doresc enorm de mult  
   Să faci,parte din viată mea.  
   Alături langă mine  
   Mereu să te privesc  
   Că tu ești,pentru mine  
   Femeia ce o iubesc!  
   Și vreau că pentru totdeauna  
   Tu să fii a mea  
   Și eu să fiu al tău  
   Căci tu ești viața mea.
  ══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══