❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 17 august 2016

Călătorim o viață prin iubiri / dar iubim pentru că...așa ne-am născut / rod al inimii...sub un cer întreg!


Călătorim o viață prin iubiri / dar iubim pentru că...așa ne-am născut / rod al inimii...sub un cer întreg!


Trăiesc o poveste rupă dint-un basm
totu-i feerică iubire,
soarele cu luna merg cu noi la braț...
dar știi ce-mi doresc să aflu acum..?

Ce o să gândim despre ce s-a întâmplat între noi peste ani de zile...
 să aflăm când o să coborăm...
sau când o să cobor...cu picioarele pe pământ...
 o să ne lovim tot de realitatea asta nenorocită..?

Cum o să te simţi..?
 promiţi să-mi spui..? .. dar...Sincer...
dacă “visul” NOSTRU... ""perfect""
 te va schimba, va fi bine...?...? Sigur...

Vom mai pluti prin aer, puf de păpădie,
văpăi purtând în privire?
eu sper că dovedim deja
că suntem puternici peste distanță
și sufletul meu strigă că te vrea,
deajuns de tare...ca urechile tale să audă
și pașii magici ***NICIODATĂ*** nu ni-i va indepărta!

󾬏Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══