❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 3 august 2016

Binecuvântat blestem

Nu scriu de despărțire
nu spun din trecut...
am doar cea mai mare dreptate
când spun că te iubesc mult

Lumea e șocată de aspect
de al iubirii noastre subiect,
opunându-se mereu suspect
si categorisind inima ca un obiect
Dar nu pot muta ce simt...
așa că de ce să mint,
iar pe tine, eroul meu blând
să fiu nepăsătoare, să te alung

Blestem e că vreau să-mi pun a inimii binecuvântare
sa ne fie chezașa chemare
găsind unde să fim împreună
un loc sub soare.

Mă cearta mamă, tată că liniște nu am,
că-n zori sunt ca o fantomă...
nu mănânc, nu dorm
doar scriu ca o incontestabila axiomă
Nu vreau decât la casa mea să fiu
să știu că alături am, inima ta...
și n-aș mai avea, nici un coșmar
în lipsa ta, de care să mă tem
În ochii tăi citesc, iubire dinadins,
şi-n inima-mi rănită lumina s-a aprins,
nu e numai o clipă, un fel de fel de fulgerare
nu e doar întuneric apărut să mă abată în cale.
Îl văd stea strălucitoare,
simt căldură-i dulce, aşa de arzatore,
straniu simt în suflet o dulce fericire,
văd speranţe, vise scăldate-n iubire.
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══