❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 3 iulie 2016

Vrei să fii soția mea?


 Pasare de aș fi
 La tine aș zbura
 Să pot să te sărut
 Să simt gurița ta.
 Eu te doresc enorm
 Și vreau să fii a mea
 Din toată inima
 Eu îți cer mâna.
 Soție să îmi fii,
 Cu drag să te iubesc
 Atât eu vreau și îmi doresc.
 Te vreau în viața mea
 Mai mult că niciodată
 Cu tine eu să fiu
 Acum și viață toată.
 Te rog să mă asculți
 Și nu mă refuza
 Și vreau răspunsul tău,
 Să fie un simplu: DA!
 Tu, să accepți
 Să fii în viața mea
 La bine și la greu
 Să fii soția mea.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: