❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 16 iulie 2016

REGULA Nr 1: Nu iubi mâine ...

Sentimente port pe inelar
dar tata zice nu...de parcă nu contează
sufletul...
fata lui,ce vrea destinul
căutat drum lung!

Port un inel de infinit,
mă învârte prin cerc,
până când formez nesfârşitul
sărutând aripile zborului meu
iar alături de tine... nu pot să cad,
pentru că te am la mână
și pe zi ce trece mi-ești mai drag.

Fie și toate frănturile din suflet
de tălpi să mi se lipească
nu-l las zbir
căci mâine nu e astăzi,
iar viața e prea scurtă,
acum să nu ne iubim

Să fim sinceri, te doare
atâta îndepărtare
am ales însă împreuna
să zburăm spre aceeași zare


Dacă tata vrea / să te smulg de pe mână / din piretul meu...aș simți doar gol în lipsa ta / spunând doar "BUNĂ" singurătate!
                                                                     󾬏Iulian
                                                         ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══



Niciun comentariu: