❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 22 iulie 2016

Rege(King of the king)


Pe margini  de gând / noi doi, deja ne-am întâlnit / în fiecare dintre noi / o dorință reală crescând /
pănă la al sufletului adânc / să-l  vedem pe celălalt zâmbind, nu plângând.

 Te-așezi și oftezi,
privești în jur,
dar ochii nu-mi vezi
deși sunt peste tot
și-n aer, și-n vânt te înconjur
cu el meu gând.

Tu , numai tu știi
drumul pe care aștept să vii
căci o femeie vede apusul
ani la rând,
în memorie cu amintiri.

Iar un apus,
unul
dacă împreună l-am privi
nu m-ai întreba
de ce nu  mă vezi
decât când ochii închizi.

Rege al meu, ai luptat deajuns / e un timp deacum / de când știi că doar a ta sunt / nu-ți mai sângera sufletul / cu răni de cuvânt, ce zboară în vânt....💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: