❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 13 iulie 2016

Prea multă"Iubire"prea puține sentimente reale.



 Atunci când
     Te chem, te rog frumos să vii  
     Să știi că îmi este drag de tine  
     Vreau doar să ne iubim!  
     Eu viața vreau să o împart  
     Cu tine draga mea  
     În genuchi îți voi cădea
     Să îți cer mâna,  
     Soție să-mi fii  
     Orice s-ar întâmpla  
     Și niciodată în viată  
     La noi nu voi renunța.
   ══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══
       

Niciun comentariu: