❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 17 iulie 2016

Paginile iubirii se dau în liniște, doar simțind-o palpitând mereu printre litere!


Te iubesc....te iubesc tăcută
Iubirea noastră e mută / dar strigă până la durere / în suflet / și spune atât de multe...

E greu să împărțim vina la doi,
e ca un râu de netrecut diatanța
eu pun ce simt pe foi,
dar mai  mult mă rănesc
neputând fi noi.

Aripi interzise de fluture mi-ești
și te întorci ca un ecou
peste depărtări sunet de iubire,
cerând zbor sufletului meu.


 Am nevoie de atingere / să pot rosti
am nevoie să-mi potolesc dorul / să pot ajunge la sufletul tău / și  să-mi pui aripi / fluturi în zbor dincolo de nori !
                                                                     💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: