❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 21 iulie 2016

Nu vreau să existe piedici și bariere între noi doi


 Eu îmi doresc enorm
 Să fiu cu tine
 Te vreau în viața mea,
 Să pot avea grijă de tine
 Căci tu, ești viața mea,
 Copil noi doi să avem
 Și fericiți să fim,
 Să arătăm lumii întregi
 Ce mult noi ne iubim.
 Că diferență,bariere
 În dragoste nu este
 Indiferent cum ești
 Eu sincer te iubesc!
 Și vreau ca tu și eu
 Să fim împreună
 Alături eu de tine
 Să te țin de mână!
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: