❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 1 iulie 2016

Nu suntem stânci eterne...ci doar două entităti


 Dacă te știu de foc,
eu trebuie să fiu de gheața
să mă tranform,
dă-mă la remailat /pune-mi un alt exterior / o alta fața / și sufletul trimite-mi pe un ghețar
De acolo din norii topiți
de căldura ce am s-o eman,
când voi cădea să mă privești
că tot umplu locul unde stau.
                                                                       
                                                                      Vrei Nu Vrei, mă iei...
 Mi-aș fi dorit să pot prinde rădăcini în sufletul tău, Rădăcini adânci pe care să nu le poți smulge vreodată, Să nu fiu afară înainte ca eu să adorm pe inima ta, Să nu mă ia nimeni de acolo fără să mă odihnesc măcar O DATA pe pieptul tău... Inima mea nu mai stie decât...tic/tac-ul rămas... Sunt doar o jumătate a unui întreg pierdut undeva...Te știu, dar nu te am
                                                                         
                                                                                   TU,
 tu arzi...iar eu,
eu mă topesc de dorul tău
                                                                                    ♡ulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: