❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 31 iulie 2016

Nu aleg unde îmi așez sentimentele,aleg cui le dăruiesc


Pentru că buzele se apropie
și șoapta pe buze ți-s simt
emoția ta toată
cu ochii închiși am să cuprind


cu
aleasă,
cum e orânduit să fim
din slove aurite,
carte a iubirii
și 
a inimii ce bate,
înțelept.

Lumină divină , demult poartă al nostru chip
clipa am oprit-o la primul salut...
sărut dărui de atunci infinit
deși real nici nu te ating

Și mă întreb
cum poți
să crezi,
că uit
fiorii  sentimentelor de dorul tău?

Nici o dată îngădită
nu pot sta,
Cerul și Soarele meu ești
iar eu a visării sclavă,
doar a ta.


💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══