❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 23 iulie 2016

Și dacă iadul ești, o viață întreagă s-ajung la tine, voi păcătui!


Mi-am amintit de zâmbetul tău
și era ca și când țineai în brațe vântul...
viața toată 
și-a anilor roată oprind-o...

Mai simt cum în taină... poate mă priveşti, 
dar nu ca înainte,  mai mult  mă iubeşti, 
 cu toate că timpul fierbinte. 
.nu poți să-l opresti.


De la început... ne vom zâmbi
ne-am promis
străină şi plecată pe alt drum... 
cât mă va durea... nimeni nu mi-ai zis. 

... 

Şi zău că nu mi-am dorit niciodată, 
să mă intersectez cu altă viată... 
dar asta cred că e răsplată, 
De la destin...nimic să mi se dea. 



Tot ce îţi scriu acum...
scriu să vezi că... ceea ce simt pentru ţine...
nu este o vrăjeală.. de ce îţi amintesc eu..?
Wow la cât te ştiu,
da, este ziua în care te-am cunoscut...
ziua în care am avut curajul să-ţi vorbesc...
ziua când ți-am zâmbit

Că am întâlnit o persoană că ţine...
care m-a făcut să cred din nou în mine...
în tot ce înseamnă adevărate sentimente pentru cineva...
nu am crezut niciodată că m-aş putea îndrăgosti...
de cineva aflat la sute de km distanţă de mine...

Ești 👑 meu... şi eu 👑 ta...
... nici măcar iadul nu ne frânge 💜

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 






Niciun comentariu: