❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 22 iulie 2016

Iubire neîmplinită...


Pe tine te iubesc iubito
 Te vreau în viața mea
 Să fi alături,tu de mine
 Pentru totdeauna.
 Căci te iubesc enorm
 Și foarte mult îmi placi
 Și îmi doresc să pot
 Eu să te strâng în brațe.
 Apoi să te sărut
 Încet și îndelung
 Mereu eu îmi doresc
 La piept eu să te strâng.
 Frumos să îți vorbesc
 Respect eu să îți port
 Eu fără tine scumpo
 Simt că nu mai pot.
 Nu mai pot așa
 Eu să m-ai trăiesc
 Te rog vino la mine
 Să pot să te iubesc!
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: