❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 6 iulie 2016

Iubesc...și nu înseamnă că incerc să schimb ceva, mă schimb însă pentru cineva...Pentru tine!



 Tic-tac,
simt că bat sub pielea ta
și îți dau secundă după secundă
palpitații ca un foc la inimă.

Dacă tot circul prin fiecare venă
și ca un drog mă simți,
visul să ți-l împlinesc vreau
și pașii ți-ii port cuminți.

Levitez prin gânduri
să fii doar  al  meu,
posedat de iubirea, 
cuvintelor "sunt doar al tău"

Nu-mi trebuie iau timp
ci să dau din clipa mea,
căci rezist,
cât mă simți a ta
♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: