❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 31 iulie 2016

Inima mea te vrea lângă ea Te iubesc!


M-am săturat de viața asta
 Atât de tristă și de grea
 Tu ești așa de parte
 Și inima mea te vrea.
 Te vrea alături,tu să îi fii
 În fiecare ceas din zi
 Ea sincer te iubește
 Mereu te va iubi!
 De aceea eu te rog
 Că tu să vii la mine
 Și ți promit eu ție
 Că totul,va fi bine.
 Mereu îți voi fi alături
 Orice s-ar întîmpla
 Eu îmi doresc enorm
 Să fi soția mea.
 Și vreau să fiul al tău
 Pentru toteauna
 Te rog da-mi un răspuns
 Și sper să fie da.
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══