❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 25 iulie 2016

În viață, singur înveți să doar să respiri....pentru restul ai nevoie toată viața de o pereche de încrdere care să te îndrume cu iubirea-i


Un sentiment tu,
o simțire eu
pure trăiri în cuvinte,
cartea noasră adună mereu  

                         
Paginile se unesc
cu cât mai mult le răsfoiesc
și tot ce e lumesc,
prin inima ta trăiesc.

Aici, chiar de-i arid ...aici iți declar / sub părul de pe frunte răsfirat de vânt / că al nostru legământ/ e sfânt pentru mine / doar tu mi-ești fidel / și mă porți în gând...soție fidelă îți sunt! 

Avem cerul nostru, același,
pașii îndreptați unul către celălalt,
iar brațele noastre vor doar să cuprindă
al dorului suspin înalt.

Vrem și pagina iubirii s-o trăim
cum putem, cum simțim
iar chiar de ce e ascuns printre rânduri,
să nu ne ferim.

Mâine dac-am putea scrie
am scrie înpreună despre fericire
pe aceelași rând punând
bătăile împeunate într-o mică bătaie de inimă. 

💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: