❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 10 iulie 2016

Happy Hot Chocolatta îmi încarci de bine sufletul...


 Am crezut că ieri s-a frânt
din cauza mea lumea
și am stricat comunicarea dintre noi
și-așa fragilă dintotdeauna.

Deacum ziceam / că cel mai învățat / să ne învețe să păstrăm / fără să e atingem / fără să vorbim...
ceea ce numim ,căldură' / a tot ceea ce unul pentru celălalt simțim.
Tristă așteptam să repar timpul
amintindu-mi parola iubirii,
lacrimi curgând
până în adânc.
Rana se vindecă mult mai ușor,
când ai aproape apropiat un cuvânt
și cum acum să te mai salut,
cum să ne promitem fidelitate până la al vieții sfârșit?
În mine erai ascuns,
a trebuit să te plâng
la tine să ajung
dulce 'ciocolată fierbinte' în amurg
                                                                                               Iulian♡

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: