❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 6 iulie 2016

Ești mereu în imima mea și nimeni nu o să te înlocuiască Acolo unde sunt eu ești și tu!


 Vii te rog,te rog la mine
 Eu să pot să te sărut
 La ureche să-ți șoptesc
 Că eu sincer te iubesc!
 Eu te vreau în viața mea
 Acum și pentru totdeauna
 Inima îmi bate tare
 Te dorește ca nebuna.
 Ea s-a îndrăgostit de tine
 Din clipa când am vorbit
 Și ar vrea să stai la piepul meu,
 Eu pe frunte să te sărut.
 Să-ți atind corpul cald
 Să-ți sărut buzele moi
 Ochii eu să ții privesc
 Că îmi este drag de ei.
 Îmi este drag tot la tine
 De aceea te iubesc
 Vreau din toată inima
 Eu cu tine să trăiesc.
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: