❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 13 iulie 2016

E vremea noastră


Tu ...ești pentru mine  soare
dar durează o  veșnicie să înțelegi
că m-am îndrăgostit ca o făclie
așteptând focul să mă aprindă pe veci

Mă lași să mai apar?
deși întunec cerul tău
promit voi fi o briză caldă
și te voi adora mereu.

Acum plec, dar să nu plângi
odor al sufletului meu
pașii în noapte îmi vor fi cuminți,
visând tot la focul tău

Peste toți, eu te pun mai presus
îmi ești țel
mi-ai dăruit o viziune a speranței
învăluită în al dorului mister.

Voi reveni curând promit
răvăsind pletele pe umerii tăi....
nu mai privi în gol oftând, te rog
Tu ești soarele meu!
                                             💕Iulian
                                                                        ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: