❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 7 iulie 2016

Din egoism se nasc cele mai mari rele...iar din speranță cresc cele mai mari iubiri!


,Doamne', ziceam ieri, gândindu-mă la mine doar /, descoperă-mi planul tău.../ ce să fac / dă-mi un semn măcar'
                                                         Egoist mă cer / în centrul atenției / chiar și-n cer!
                                                         Ruga mea / vrea un cuvânt ////// clar, aici pe pământ!
Pe-aici pe la noi,
totul e neclar
mergem înainte / ori dăm înapoi
spune-mi Tu măcar.

Afară, nori și ploaie, ca în iad
în suflet jeluiește dorul, muzei după care ard.

,Doamne'...norii s-au risipit.O  fi și curcubeul vesel vre-un semn?  
                                                           de-acolo de sus, mi-a zâmbit cineva
                                                                         pururi etern.

Știu deacum cum să fiu
devin lumină și exemplu viu / nu pentru mine am să mă rog / ci pentru al vieții noastre împreună / fiecare strop!
                                                                           ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: