❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 26 iulie 2016

Destinul este podul pe care îl construiești către cel pe care-l iubești.


 De când te-am cunoscut pe tine
 Eu sunt mulțumit
 Că mă iubești și ții la mine
 Și mă faci fericit!
 Îi mulțumesc lui Dumnezeu
 Că în cale mi te-a scos
 Ești vei fi mereu
 Cadoul meu frumos.
 Mereu eu te voi prețui
 Și grijă voi avea
 Să nu pățești nimic
 Că ești iubirea mea.
 Iubirea ce o doresc
 Să fie doar a mea
 Nu pentru o zi sau două
 Pentru totdeauna!
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: