❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 27 iulie 2016

' ai înțeles că trebuie să (The powar of will)



༺♥༻ MY LOVE༺♥༻


 vii?

Nu mai am răbdare pentru singurătate

Având voință s-a ajuns pe lună...mai departe ține de  voința noastră și putem poposi pe stele, chiar și cu aripi de fluture, firav țesându-ne poem...ambii într-un punct al vieţii ...vom avea un cămin

 Eu, nu vreau să irosesc timp cu ceea ce-mi displace sau îmi face rău,
nu mai am răbdare pentru singurătate

 Mi-am pierdut dorinţa de-a le face pe plac celor care nu mă plac...
 să-i iubesc pe cei care nu mă iubesc...
 să le zâmbesc celor care nu vor să-mi zâmbească.

 Nu mai pierd un singur minut cu cei care mint...

 Am decis să nu mai coexist cu indiferenţa...
  într-o lume a contrariilor 
 în care lupți să ai prieteni
să nu fii duplicitară cu incoerența

- Nu mă împac cu ..nedreptatea..
și inima are dreptate
bate, bate, înălțată de iubirea ta
mai tare ca niciodată
💕Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: