❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 1 iulie 2016

Adevăratele dureri sunt cele pe care le duci în tăcere și de care nu vrei să fii nici compătimit.nici mângâiat.


De ai ști?cât sufăr plâng
 Și am amar în suflet
 Eu sunt mereu trist
 Nu pot,eu să mă bucur.
 Și plâng neâncetat
 Ea inima mă doare
 De la atâta dor
 Venin și supărare.
 Că singur eu tot sunt
 Și sunt cu tine,
 Doar în gând...mă gândesc.
 Iar lacrimile în ochi îmi vin, duium.
 Dar ce pot eu să fac
 Din plâns să mă opresc
 Eu țin enorm la tine
 Și sincer te iubesc!
 Aș vrea și mi-aș dori
 Să fiu eu lângă tine
 Alături să îți fiu
 La greu și la bine
Până voi muri.
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: