❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 29 iunie 2016

Vremurile indecise, nasc mereu conflicte între rațiune și..restul ființei ...ce luptă cu sinele său până la urmă!

 ...de ce când plouă te întristezi
și când e soare te înveselești ?

Acum tu mă conduci /până unde mă tot duci / năroadă, zăludă, plină de absint / ca sorbit din fântâna vieții?


Cum trec prin tine atâtea lacrimi / și tu tot speri la dor de patimi / luând din cele duse scrum / să te anini tot de... fum?


Tu inim, pui mi-ești inimă, / prin tine toate din lume trec / și fie rău sau bine / doar ce vrei tu păstrezi!

Te bântuie fiorul
zorilor
și-n parfumul florilor
pe perna moale,
oful să ți-l pui,
întinzându-mi brațele din poeme
spre iubire,
spre tine, chezaș al sufletului bun. 
♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ 

Niciun comentariu: