❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 23 iunie 2016

Vreau să îmi petrec toată viața cu tine!


Aș vreau eu să împart
  Viața mea cu tine
  Alături eu să-ți fiu
  La greu chiar și la bine.
  Și jurăminte îți voi face  
  În fața Domnului
  Că te iubesc și vreau
  Cu tine să rămai.
  Pentru totdeauna
  Orice s-ar întâmpla
  Să fiu mereu al tău
  Și tu soția mea.
  De iubire să ai parte
  Mereu din partea mea
  Încredere să ai  
  În mine draga mea
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══
   

Niciun comentariu: