❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 25 iunie 2016

Uneori, când simți că te prăbușești, ai nevoie de brațele cuiva care să te cuprindă!


 Barierele  se pot  învinge
iubirea nu cunoaște obstacol
de ce încă nu suntem așa si noi
de să lăsăm totul  să se prăbușească?
Vii,
te strecori,
umbră de suflet
cu dor
prin frunze,
prin flori
te vad mereu
de parcă n-ar fi atâta distanță între noi


Și mă gândesc mereu / că îți îndrepți pasul spre mine / eu te aștept / și nu te scot din inimă / oricât timpul sperie, nu mă tem / căci între noi e iubire.


Voaluri
să-mi pui
fruntea-mi dorește
și știu
că nu e secundă
nu e clipă
pe deget sa nu port
inelul ce iubire-mi șoptește


Și mă gângesc /că tu / mi-ai dăruit deja sufletul /  iar eu...nu te am alături
                                                                    ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: