❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 9 iunie 2016

Te rog nu mă părăsi!


Nu vreau deloc
 Eu să te pierd
 Să pleci din viața mea
 Enorm te m-ai iubesc
 Pe tine draga mea.
 De îți mai greșesc
 S-au ți-am greșit
 Te rog tu să mă ierți
 Atunci când eu greșesc
 Tu poți ca să mă cerți.
 Eu voie îți dau și te ascult
 Atunci când tu îmi vorbești
 Ești totul pentru mine
 De aceea te iubesc!
 Și vreau că eu și tu
 Alături noi să fim
 Și mereu pentru totdeauna
 Cu drag să ne iubim.
══ ღೋ Suflet langă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: