❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 19 iunie 2016

Tabloul raiului




Uite senzațional aici...
roșu aprins printre maci,
cum se iubesc doi licurici
ca într-o știre de can-can.

Sacrific și eu o pânză,
verde pe penson îmi pun
ca să imortalizez raiul
și senzația de "deja vu".

Lin curcubeu se coboară
de la cer până pe pânza-mi
scară pentru  razele de lună
trimise de iubită, muza-mi.

În urma ei
,
ceva părea că s-a cutremurat:
nu sufletul,
nu pământul,
nici liniștea de la-nceput,
doar ceva care-a durut,
mult a durut.

Aș vrea să urc,
deacolo din înalt să te cobor
să ai dincolo de toate un chip
 ce va rosti cu adevărat
că vrea



să ne iubim
doi licurici,
luminând roșu de maci
până în zori ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

Niciun comentariu: