❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 18 iunie 2016

Sunt persoane care înbrățișează fără să te atingă!



În grădina cu cerul frânt
totul am,
chiar și pe tine
te iau din lumină,
te las să săruti pieptul meu

Prezența gândului tău
mă îmbrățișează strâns
cu aripi nestemate de dor nespus
în grădina cu cerul frănt.

Doar iubirea aduce soare,
doar iubirea e o floare nemuritoare,
minune pe zarea zâmbitoare!

                                                                      Și tresar, numele ți-l strig
de pe pleope nu vreau să te alung
căci în grădina mea cu cerul frânt
îni ești al văpăii inimii infinit!   ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══

                           ♡* '★❥♡♡❥★❥♡`★.¸¸¸. •♡°

Niciun comentariu: